Novou obchodní ředitelkou Burdy se stane Martina Krátká
Vydavatelství Burda International CZ bude mít novou obchodní ředitelku. Martina Krátká na této pozici vystřídá od nového roku Víta Fialu, který se po úspěšném splnění klíčových úkolů rozhodl vydavatelství opustit.
Martina Krátká má dlouholeté zkušenosti v oblasti médií a prodeje reklamy – v Burdě působí od roku 2018 a aktuálně zastává pozici group manager pro lifestyle. Mezi její hlavní úkoly bude patřit především zajištění kontinuity a rozvoje nastavené obchodní strategie vybraných vydavatelských značek, které jsou jedničkami ve svých segmentech a oslovují specifické cílové skupiny.
„Těší mě, že jsme pro obsazení této důležité pozice mohli sáhnout do vlastních řad. Martina přišla do Burdy před několika lety již jako zkušená obchodní manažerka a zcela zde dorostla do nové role obchodní ředitelky. Přeji jí hodně úspěchů a těším se na spolupráci,“ říká generální ředitelka vydavatelství Petra Fundová.
„Velice si vážím důvěry, kterou ve mě vedení vydavatelství vložilo, a těším se na nové výzvy,“ říká Martina Krátká.
Nového manažera pro lifestyle, který nahradí Martinu Krátkou na její dosavadní pozici, oznámí vydavatelství do konce listopadu.
Burda má za sebou rok mnoha změn a před sebou rok s velkými ambicemi. Na jaře vydavatelství koupilo contentovou agenturu C3, na podzim oznámilo zrušení několika brandů a obsadilo funkci digitálního ředitele, na kterou nastoupil Erik Luhový. Všechny aktivity směřují k naplnění dlouhodobé strategie společnosti, a sice věnovat se rozvoji ekosystémů okolo klíčových brandů Elle, Marianne a Apetit a plně využít jejich digitální, ale i off-line potenciál. V roce 2021 tak odstartují například premiérové jarní dny Marianne, Apetit dostane nový web a pod brandem Elle se představí projekt ELLEphoria zaměřený na kosmetiku.
Martina Krátká má dlouholeté zkušenosti v oblasti médií a prodeje reklamy – v Burdě působí od roku 2018 a aktuálně zastává pozici group manager pro lifestyle. Mezi její hlavní úkoly bude patřit především zajištění kontinuity a rozvoje nastavené obchodní strategie vybraných vydavatelských značek, které jsou jedničkami ve svých segmentech a oslovují specifické cílové skupiny.
„Těší mě, že jsme pro obsazení této důležité pozice mohli sáhnout do vlastních řad. Martina přišla do Burdy před několika lety již jako zkušená obchodní manažerka a zcela zde dorostla do nové role obchodní ředitelky. Přeji jí hodně úspěchů a těším se na spolupráci,“ říká generální ředitelka vydavatelství Petra Fundová.
„Velice si vážím důvěry, kterou ve mě vedení vydavatelství vložilo, a těším se na nové výzvy,“ říká Martina Krátká.
Nového manažera pro lifestyle, který nahradí Martinu Krátkou na její dosavadní pozici, oznámí vydavatelství do konce listopadu.
Burda má za sebou rok mnoha změn a před sebou rok s velkými ambicemi. Na jaře vydavatelství koupilo contentovou agenturu C3, na podzim oznámilo zrušení několika brandů a obsadilo funkci digitálního ředitele, na kterou nastoupil Erik Luhový. Všechny aktivity směřují k naplnění dlouhodobé strategie společnosti, a sice věnovat se rozvoji ekosystémů okolo klíčových brandů Elle, Marianne a Apetit a plně využít jejich digitální, ale i off-line potenciál. V roce 2021 tak odstartují například premiérové jarní dny Marianne, Apetit dostane nový web a pod brandem Elle se představí projekt ELLEphoria zaměřený na kosmetiku.