Druhý ročník festivalu krásy ELLEphoria se blíží!
Jedinečný svátek krásy neboli přehlídka top trendů, tipů a triků od odborníků, celebrit a influencerů. To je ELLEphoria, třídenní projekt časopisu ELLE, která se po loňském úspěchu představuje ve dnech 4. až 6. listopadu v druhém ročníku s mnoha inovacemi. Návštěvníkům poskytne bohatý program na pódiu, ale i komornější Masterclasses a pod jednou střechou jim nabídne to nejzajímavější ze světa kosmetiky, krásy a zdravého životního stylu.
V prostorách Empire Hall v pražském Slovanském domě ELLEphoria uvede více než 50 renomovaných značek, které budou prezentovat své produkty i novinky pro následující sezonu. Důležitou součástí projektu jsou již druhým rokem i silní partneři jako Sephora, Lancôme, Líčírna či Clarins a poprvé taky Notino, Profimed, Modivo, Wella, Yves Saint Laurent a mnoho dalších.
Třídenním programem budou provázet moderátorky Kateřina Říhová a influencerka a modelka Jitka Nováčková. Do programu budou vedle expertů zapojeny i známé tváře, jako jsou zpěvačka Ewa Farna, topmodelka Daniela Peštová, herečky Jitka Schneiderová a Patricie Pagáčová nebo fotbalistka Barbora Votíková, o mužské kráse promluví Adam Pavlovčin alias Adonxs.
Neotřelý koncept víkendového festivalu potěší nejen milovníky krásy. „Ellephoria je inovativní formát eventu, který v sobě spojuje prvky konference, festivalu a veletrhu. Připraveny jsou nejen novinky zahraničních i lokálních značek ze světa krásy, ale i přednášky, soutěže, dárky a unikátní zážitky. Masterclasses, do kterých se lze zapsat na místě, povedou renomovaní odborníci. Nebudou chybět celebrity, influenceři a samozřejmě redakce. Líbí se mi slogan, který pro tuto akci v ELLE vymysleli: ‚Beauty lovers ze všech koutů země, spojte se!‘,“ říká o novém projektu Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda International CZ.
Masterclasses, letošní novinka, vznikly na základě podnětů od čtenářek a followerek ELLE a byly připraveny přesně na míru jejich zájmům. „Masterclasses jsou zhruba půlhodinové workshopy pro menší publikum postavené na zážitku. Účastnice si osvojí třeba triky, jak perfektně zvládnout domácí foukanou, pomůžeme jim nalézt správný tvar obočí nebo s výběrem červené rtěnky, budou se vyrábět „bath bombs“ a vyzkoušejí si také lekci obličejové jógy,“ prozrazuje Miroslava Harcegová, Head of Marketing Burda International CZ.
Festival koncepčně i produkčně zaštiťuje mediální dům Burda International CZ, který za svoji víc jak třicetiletou historii v rámci působení v ČR zorganizoval již nespočet úspěšných akcí a kampaní nejrůznějšího typu a zaměření.
Základní vstupenka na ELLEphorii jsou v prodeji za 299 Kč.
Další informace včetně aktuálního programu najdete na www.ellephoria.cz
Kontakt:
Miroslava Harcegová
Head Of Marketing
Tel. 731 421 785
miroslava.harcegova [at] burda.cz
Každé vydání časopisu Elle si přečte 123 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 21 tisíc výtisků. Celkový počet předplatitelů je nad hranicí 3 000. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 205 tisíc uživatelů za měsíc.
(Zdroj: Media projekt, 7/2021-6/2022; čtenost na vydání v obecné populaci ČR 12-79 let; ABC ČR, 7/2021-6/2022, průměr na vydání; Netmonitor, 1-9/2022, prům. RU za měsíc).
V prostorách Empire Hall v pražském Slovanském domě ELLEphoria uvede více než 50 renomovaných značek, které budou prezentovat své produkty i novinky pro následující sezonu. Důležitou součástí projektu jsou již druhým rokem i silní partneři jako Sephora, Lancôme, Líčírna či Clarins a poprvé taky Notino, Profimed, Modivo, Wella, Yves Saint Laurent a mnoho dalších.
Třídenním programem budou provázet moderátorky Kateřina Říhová a influencerka a modelka Jitka Nováčková. Do programu budou vedle expertů zapojeny i známé tváře, jako jsou zpěvačka Ewa Farna, topmodelka Daniela Peštová, herečky Jitka Schneiderová a Patricie Pagáčová nebo fotbalistka Barbora Votíková, o mužské kráse promluví Adam Pavlovčin alias Adonxs.
Neotřelý koncept víkendového festivalu potěší nejen milovníky krásy. „Ellephoria je inovativní formát eventu, který v sobě spojuje prvky konference, festivalu a veletrhu. Připraveny jsou nejen novinky zahraničních i lokálních značek ze světa krásy, ale i přednášky, soutěže, dárky a unikátní zážitky. Masterclasses, do kterých se lze zapsat na místě, povedou renomovaní odborníci. Nebudou chybět celebrity, influenceři a samozřejmě redakce. Líbí se mi slogan, který pro tuto akci v ELLE vymysleli: ‚Beauty lovers ze všech koutů země, spojte se!‘,“ říká o novém projektu Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda International CZ.
Masterclasses, letošní novinka, vznikly na základě podnětů od čtenářek a followerek ELLE a byly připraveny přesně na míru jejich zájmům. „Masterclasses jsou zhruba půlhodinové workshopy pro menší publikum postavené na zážitku. Účastnice si osvojí třeba triky, jak perfektně zvládnout domácí foukanou, pomůžeme jim nalézt správný tvar obočí nebo s výběrem červené rtěnky, budou se vyrábět „bath bombs“ a vyzkoušejí si také lekci obličejové jógy,“ prozrazuje Miroslava Harcegová, Head of Marketing Burda International CZ.
Festival koncepčně i produkčně zaštiťuje mediální dům Burda International CZ, který za svoji víc jak třicetiletou historii v rámci působení v ČR zorganizoval již nespočet úspěšných akcí a kampaní nejrůznějšího typu a zaměření.
Základní vstupenka na ELLEphorii jsou v prodeji za 299 Kč.
Další informace včetně aktuálního programu najdete na www.ellephoria.cz
Kontakt:
Miroslava Harcegová
Head Of Marketing
Tel. 731 421 785
miroslava.harcegova [at] burda.cz
Každé vydání časopisu Elle si přečte 123 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 21 tisíc výtisků. Celkový počet předplatitelů je nad hranicí 3 000. Webové stránky www.elle.cz navštěvuje 205 tisíc uživatelů za měsíc.
(Zdroj: Media projekt, 7/2021-6/2022; čtenost na vydání v obecné populaci ČR 12-79 let; ABC ČR, 7/2021-6/2022, průměr na vydání; Netmonitor, 1-9/2022, prům. RU za měsíc).