Burda upravuje portfolio a ještě více integruje print, digitál a eventy
Vydavatelství Burda International CZ se bude ještě intenzivněji soustředit na rozšiřování multiplatformních komunikačních ekosystémů okolo klíčových brandů. Po letošní akvizici content marketingové agentury C3 přivádí do týmu na pozici ředitele digitálu Erika Luhového. Některé brandy, které nemají takový potenciál se rozvíjet i v digitální a eventové podobě, s letošním rokem skončí. Týká se to značek Katka, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt a Pošli recept.
„Dlouhodobě chceme mít v portfoliu jen takové značky, které jsou jedničkou ve svém segmentu a umějí publikum oslovovat jak skrze papír, tak online či formou přímé interakce. Budovat takto integrované produkty stojí hodně práce. Na jedné straně jsme proto rozšířili tým o content marketingové specialisty z agentury C3, na druhé straně bylo třeba se zbavit titulů, které by v dlouhodobém hledisku rozvoj spíše brzdily, byť jsou dnes stále v černých číslech,“ říká generální ředitelka Burda International Petra Fundová.
I za přispění nového digitálního ředitele Erika Luhového, který do Burdy zamířil ze společnosti Sephora, kde zastával obdobnou pozici, budou ekosystémy strategických brandů vydavatelství (ELLE, Marianne, Apetit) dál rozšiřovány. Příští rok nás čekají premiérové jarní dny Marianne, které navážou na osvědčenou podzimní variantu. Pod hlavičkou ELLE představíme nový projekt ELLEphoria, který nadchne všechny milovnice kosmetiky, a Apetit dostane zbrusu nový a rozšířený web.
„Moderní vydavatelství musí oslovovat čtenáře a fanoušky brandů těmi způsoby, které lidé preferují. Potřebuje mít cit pro nastupující trendy a nesmí se bát měnit portfolio, pokud to dává smysl. My jsme jedničkou v lifestylovém obsahu. Chceme ho ale distribuovat tak, aby se maximálně využil jeho potenciál, který dnes už není – a především v budoucnu nebude – pouze v papíře, byť si myslím, že ten bude aktuální pořád. Koronavirová krize jen uspíšila změny, které vydavatelský segment čekají. Jsme rádi, že my jsme je u nás nastartovali už před krizí a nemusíme teď hledat zbrklá řešení. Budoucnost je v budování silných ekosystémů napříč platformami, které umožňují zásah co největší skupiny zákazníků. A tou cestou my dlouhodobě jdeme,“ dodává Fundová.
Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní v 16 zemích, vydává přes 270 titulů a zaměstnává více než 3 500 lidí. Burda International CZ je jedním z největších mediálních domů v České republice. Ve svém unikátním portfoliu má více než 35 licenčních i lokálních titulů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Měsíční zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů. Burda International CZ se svými tituly Marianne a Marianne Bydlení pořádá také největší nákupní akci v ČR i na Slovensku Dny Marianne, které mají dvacetiletou tradici a v roce 2020 zasáhly přes šest milionů lidí.
„Dlouhodobě chceme mít v portfoliu jen takové značky, které jsou jedničkou ve svém segmentu a umějí publikum oslovovat jak skrze papír, tak online či formou přímé interakce. Budovat takto integrované produkty stojí hodně práce. Na jedné straně jsme proto rozšířili tým o content marketingové specialisty z agentury C3, na druhé straně bylo třeba se zbavit titulů, které by v dlouhodobém hledisku rozvoj spíše brzdily, byť jsou dnes stále v černých číslech,“ říká generální ředitelka Burda International Petra Fundová.
I za přispění nového digitálního ředitele Erika Luhového, který do Burdy zamířil ze společnosti Sephora, kde zastával obdobnou pozici, budou ekosystémy strategických brandů vydavatelství (ELLE, Marianne, Apetit) dál rozšiřovány. Příští rok nás čekají premiérové jarní dny Marianne, které navážou na osvědčenou podzimní variantu. Pod hlavičkou ELLE představíme nový projekt ELLEphoria, který nadchne všechny milovnice kosmetiky, a Apetit dostane zbrusu nový a rozšířený web.
„Moderní vydavatelství musí oslovovat čtenáře a fanoušky brandů těmi způsoby, které lidé preferují. Potřebuje mít cit pro nastupující trendy a nesmí se bát měnit portfolio, pokud to dává smysl. My jsme jedničkou v lifestylovém obsahu. Chceme ho ale distribuovat tak, aby se maximálně využil jeho potenciál, který dnes už není – a především v budoucnu nebude – pouze v papíře, byť si myslím, že ten bude aktuální pořád. Koronavirová krize jen uspíšila změny, které vydavatelský segment čekají. Jsme rádi, že my jsme je u nás nastartovali už před krizí a nemusíme teď hledat zbrklá řešení. Budoucnost je v budování silných ekosystémů napříč platformami, které umožňují zásah co největší skupiny zákazníků. A tou cestou my dlouhodobě jdeme,“ dodává Fundová.
Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní v 16 zemích, vydává přes 270 titulů a zaměstnává více než 3 500 lidí. Burda International CZ je jedním z největších mediálních domů v České republice. Ve svém unikátním portfoliu má více než 35 licenčních i lokálních titulů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Měsíční zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů. Burda International CZ se svými tituly Marianne a Marianne Bydlení pořádá také největší nákupní akci v ČR i na Slovensku Dny Marianne, které mají dvacetiletou tradici a v roce 2020 zasáhly přes šest milionů lidí.