Dny Marianne startují již zítra!
Dny Marianne zahájí v plné síle svůj 22. ročník již tento pátek, 16. září. Milovníky nákupů čeká ve vybraných městech České republiky a Slovenska celkem osm Marianne Lounges s odměnami, ale díky zapojení e-shopů si lidé mohou výhodný shopping užít i z domova.
Jedna z nejpopulárnějších nákupních akcí v České republice a na Slovensku – Dny Marianne – tradičně přichází třetí víkend v září, a po letech covidového omezení konečně v plné síle. Časopisy Marianne a Marianne Bydlení srdečně zvou své čtenářky, čtenáře a příznivce značky na nákupy do více než 3600 obchodů, které se do velkolepé akce zapojily. Od pátku 16. září do neděle 18. září vypukne nákupní horečka v obchodech s módou, kosmetikou, nábytkem, doplňky do bytu nebo hračkami, letošní novinkou je pak rozšířená nabídka především elektroniky pro domácnost i zábavu.
„Mám radost, že se nám letos podařilo získat i rozšířenou nabídku tak žádaného segmentu, jako je elektro, protože to k ryze dámské cílové skupině, tedy nákupům zaměřeným na módu a kosmetiku, přidává novou, pánskou cílovku. Kdo by totiž nechtěl v dnešní době ušetřit? Týká se to úplně všech,“ reaguje Miroslava Harcegová, Head of Marketing společnosti Burda International CZ.
Mobilní aplikace Dny Marianne obsahuje více než 800 slevových nabídek partnerů, kteří se do akce zapojili. Aplikaci lze stáhnout a používat zdarma, ale plnohodnotně využít digitální kupony mohou zájemci za poplatek 110 Kč, což je i cena časopisu Marianne s papírovými kupony.
„Dny Marianne pořádáme dvakrát ročně. Společně se zapojenými obchodními partnery se soustřeďujeme na co nejatraktivnější nabídku slevových kuponů pro koncové zákazníky. Inovace směřující do světa online nákupů jsou klíčem k úspěchu. Proto jsou Dny Marianne již 22 let jedničkou na trhu.“ shrnuje Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
Každé vydání časopisu Marianne si přečte 171 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 35 tisíc výtisků. Celkový počet předplatitelů je na hranici 10 000. Webové stránky www.marianne.cz navštěvuje 587 tisíc uživatelů za měsíc.
(Zdroj: Media projekt, 7/2021-6/2022; čtenost na vydání v obecné populaci ČR 12-79 let; ABC ČR, 7/2021-6/2022, průměr na vydání; Netmonitor, 1-8/2022, prům. RU za měsíc).
Jedna z nejpopulárnějších nákupních akcí v České republice a na Slovensku – Dny Marianne – tradičně přichází třetí víkend v září, a po letech covidového omezení konečně v plné síle. Časopisy Marianne a Marianne Bydlení srdečně zvou své čtenářky, čtenáře a příznivce značky na nákupy do více než 3600 obchodů, které se do velkolepé akce zapojily. Od pátku 16. září do neděle 18. září vypukne nákupní horečka v obchodech s módou, kosmetikou, nábytkem, doplňky do bytu nebo hračkami, letošní novinkou je pak rozšířená nabídka především elektroniky pro domácnost i zábavu.
„Mám radost, že se nám letos podařilo získat i rozšířenou nabídku tak žádaného segmentu, jako je elektro, protože to k ryze dámské cílové skupině, tedy nákupům zaměřeným na módu a kosmetiku, přidává novou, pánskou cílovku. Kdo by totiž nechtěl v dnešní době ušetřit? Týká se to úplně všech,“ reaguje Miroslava Harcegová, Head of Marketing společnosti Burda International CZ.
Mobilní aplikace Dny Marianne obsahuje více než 800 slevových nabídek partnerů, kteří se do akce zapojili. Aplikaci lze stáhnout a používat zdarma, ale plnohodnotně využít digitální kupony mohou zájemci za poplatek 110 Kč, což je i cena časopisu Marianne s papírovými kupony.
„Dny Marianne pořádáme dvakrát ročně. Společně se zapojenými obchodními partnery se soustřeďujeme na co nejatraktivnější nabídku slevových kuponů pro koncové zákazníky. Inovace směřující do světa online nákupů jsou klíčem k úspěchu. Proto jsou Dny Marianne již 22 let jedničkou na trhu.“ shrnuje Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
Každé vydání časopisu Marianne si přečte 171 tisíc čtenářů. Měsíčně se tohoto lifestylového magazínu prodá 35 tisíc výtisků. Celkový počet předplatitelů je na hranici 10 000. Webové stránky www.marianne.cz navštěvuje 587 tisíc uživatelů za měsíc.
(Zdroj: Media projekt, 7/2021-6/2022; čtenost na vydání v obecné populaci ČR 12-79 let; ABC ČR, 7/2021-6/2022, průměr na vydání; Netmonitor, 1-8/2022, prům. RU za měsíc).