Lifestylový časopis Marianne slaví 20 let!
Od svého počátku Marianne stavěla zejména na profilových rozhovorech se zajímavými osobnostmi a do hloubky zpracovaných tématech, mimo jiné se také může pyšnit silnou základnou věrných čtenářů.
Stejně tak Dny Marianne, masová nákupní akce srovnatelná s Black Friday, jejíž úspěšnost rok od roku roste. Loni se ke spolupráci přidalo 6667 obchodů a obrat v partnerských obchodech dosáhl rekordních 700 miliónů. Rovněž roste popularita aplikace, jejíž stažení zaznamenalo nárůst o celých 26 % versus předchozí rok.
K dvacátému výročí Marianne ohlásila nové aktivity: připravuje podcasty věnované životnímu stylu a rodičovství, představila Marianne Klub nabízející mnoho dalších exkluzivních aktivit a rozšířila portfolio svých stálých spolupracovníků.
„Je nám velkou ctí, že řady našich přispěvatelů jako jsou fejetonistka Lucie Zídková, psychoterapeut Martin Zikmund a psychiatr Radkin Honzák, rozšiřuje i americký spisovatel Robert Fulghum,“ říká šéfredaktorka Monika Mudranincová. „Mám radost, že jsme se domluvili s takovou spisovatelskou celebritou. Od únorového čísla k nám píše fejetony, které tiskneme jak v anglickém originále, tak v českém překladu,“ doplňuje Mudranincová.
K dvacetiletému výročí se Marianne vrací i prostřednictvím seriálu Retro – 20 let s vámi, který připomíná každý uplynulý rok v historii magazínu a české společnosti prostřednictvím textů Johany Fundové, autorky úspěšné knihy Devadesátky.
Podobný exkurz do minulosti se odehrává i na onlinových platformách Marianne.
Marianne pokračuje i v činnostech, díky kterým se potkává se čtenářkami, jako je například Koktejl s Marianne - zábavná talk show, na kterou si šéfredaktorka zve hosty z řad odborníků a celebrit. Čtenářky se tak mohou potkat se svými oblíbenci
a seznamovat se mezi sebou.
Na přípravě výročního listopadového čísla se bude podílet hostující šéfredaktorka Jitka Čvančarová. „Naše čtenářky Jitku milují, těším se, že vnese do přípravy magazínu svou invenci, vtip a noblesu,“ říká Monika Mudranincová.
Marianne má měsíčně 174 900 čtenářek a prodá v průměru 42 625 výtisků každého vydání. Online Marianne navštěvuje 104 320 reálných uživatelů, 9000 sledujících má na Instagramu a 35 000 fanoušků na Facebooku. Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.
Kontakty:
Pavlína Krídlová Monika Mudranincová
Brand manager Marianne Editor-in-Chief Marianne
pavlina.kridlova [at] burda.cz monika.mudranincova [at] burda.cz
Stejně tak Dny Marianne, masová nákupní akce srovnatelná s Black Friday, jejíž úspěšnost rok od roku roste. Loni se ke spolupráci přidalo 6667 obchodů a obrat v partnerských obchodech dosáhl rekordních 700 miliónů. Rovněž roste popularita aplikace, jejíž stažení zaznamenalo nárůst o celých 26 % versus předchozí rok.
K dvacátému výročí Marianne ohlásila nové aktivity: připravuje podcasty věnované životnímu stylu a rodičovství, představila Marianne Klub nabízející mnoho dalších exkluzivních aktivit a rozšířila portfolio svých stálých spolupracovníků.
„Je nám velkou ctí, že řady našich přispěvatelů jako jsou fejetonistka Lucie Zídková, psychoterapeut Martin Zikmund a psychiatr Radkin Honzák, rozšiřuje i americký spisovatel Robert Fulghum,“ říká šéfredaktorka Monika Mudranincová. „Mám radost, že jsme se domluvili s takovou spisovatelskou celebritou. Od únorového čísla k nám píše fejetony, které tiskneme jak v anglickém originále, tak v českém překladu,“ doplňuje Mudranincová.
K dvacetiletému výročí se Marianne vrací i prostřednictvím seriálu Retro – 20 let s vámi, který připomíná každý uplynulý rok v historii magazínu a české společnosti prostřednictvím textů Johany Fundové, autorky úspěšné knihy Devadesátky.
Podobný exkurz do minulosti se odehrává i na onlinových platformách Marianne.
Marianne pokračuje i v činnostech, díky kterým se potkává se čtenářkami, jako je například Koktejl s Marianne - zábavná talk show, na kterou si šéfredaktorka zve hosty z řad odborníků a celebrit. Čtenářky se tak mohou potkat se svými oblíbenci
a seznamovat se mezi sebou.
Na přípravě výročního listopadového čísla se bude podílet hostující šéfredaktorka Jitka Čvančarová. „Naše čtenářky Jitku milují, těším se, že vnese do přípravy magazínu svou invenci, vtip a noblesu,“ říká Monika Mudranincová.
Marianne má měsíčně 174 900 čtenářek a prodá v průměru 42 625 výtisků každého vydání. Online Marianne navštěvuje 104 320 reálných uživatelů, 9000 sledujících má na Instagramu a 35 000 fanoušků na Facebooku. Burda International CZ patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2800 lidí. Burda International CZ je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.
Kontakty:
Pavlína Krídlová Monika Mudranincová
Brand manager Marianne Editor-in-Chief Marianne
pavlina.kridlova [at] burda.cz monika.mudranincova [at] burda.cz