Změna způsobu evidence a uzavírání objednávek

V Praze dne 17. 03. 2020


Vážení obchodní přátelé,

v souvislosti s aktuálním děním a mimořádnou situací, kdy je řada našich pracovníků a pracovníků inzertních zadavatelů a mediálních agentur nucena pracovat vzdáleně mimo zázemí své kanceláře, jsme s platností od dnešního dne upravili způsob evidence a uzavírání inzertních objednávek. Cílem je maximálně zjednodušit stávající systém. Nově je tak možné při dodržení jednoduchých pravidel uzavřít a potvrdit objednávku v rámci běžné e-mailové komunikace, bez dodatečného papírování.

V případě mediálních agentur akceptujeme jejich vlastní objednávkový formulář či rozpis kampaně, ze kterého bude patrné, o jakou inzerci a za jakých podmínek se jedná. U klientů objednávajících inzerci napřímo bez zprostředkovatele bude postačující e-mailový souhlas se zaslaným rozpisem inzerce rezervovaného inzertního prostoru a připojenými Všeobecnými obchodními podmínkami. Opatření je možné uplatnit na rozjednané a budoucí objednávky.

Dále zavádíme usnadnění v agendě fakturace pro ty, kteří si přejí dostávat fakturu nejen fyzicky, ale i v elektronické podobě. Pokud chcete dostávat faktury elektronicky, sdělte nám to na e-mail 
VYDANEFAKTURY [at] BURDA.CZ. Ve zprávě uveďte informaci o přesném názvu vaší společnosti, IČO a e-mail určený k zasílaní faktur. Opatření se vztahuje na doklady vystavené po 12. 3. 2020.

Bohužel do odvolání jsme nuceni omezit fungování hlavní recepce Burda International CZ ve 2. patře na adrese Přemyslovská 2845/43, Praha 3. Berte prosím na vědomí, že zásilky budou přijímány od kurýrů ve speciálním režimu pouze v době 9:00-12:00 v pracovních dnech v prostoru před hlavní recepcí ve 2. patře.

Věřím, že uvedená opatření nám pomohou lépe se vypořádat se stávající komplikovanou situací.
 

Vít Fiala

Obchodní ředitel
Burda International CZ s.r.o.
https://burda.cz/cs/inzerce/kontakty